20100517

torka

jag har bloggtorka.
men okej då, nu så kör vi.
hemma renoveras det, det börjar se ut som ett hem! JIHA, men det är mycket motgångar och mycket otur.
på jobbet är det helt okej, less mest. ska man ha det såhär hela livet? det är min största fråga. tur jag i så fall är lärare så jag får sommaren fri, hade inte pallat annars.
skolan går trögt, men jag och ida försöker skriva vårt examensarbete och på lördag ska vi ha tenta i forskningsmetodik. det är dötrist och dösvårt så vi får se om jag klarar den. ska försöka nu iaf.

jag saknar alla hemma och alla i härnösand! STORA VARMA VÅRKRAMAR!

4 kommentarer:

  1. Saknar dig med Ida! KRAMAR!!

    SvaraRadera
  2. Det var roligare att gå in och bara småprata på Big Boy när du också jobbade.

    SvaraRadera
  3. Ooh,sy är så roligt!!! Jag syr kuddfodral & ska då sy om lite kläder!
    det går rätt bra faktiskt.. synd att du inte bor närmare,då hade vi fått fixa en syjunta ;) KUL med uppdat.!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Nu får du vaknar upp ur torkan.

    Vad gör ni på midsommar?

    SvaraRadera