20100621

vänner och undersåtar

Håll i er nu,

efter att jag gått orolig och otålig i 2 månader och sökt alla lärartjänster i hela Sundsvall fick jag idag reda på att det blev JAG som fick grav-viket på Solgläntan. (Ni vet där jag varit sedan i slutet på januari!). Så nu är det jag som är riktig förskolelärare, haha! Så fram till nästa sommar har jag fast tjänst med heltidslön! Ångesten ligger och ruvar, tänk tanken att börja den 1 aug och sen jobba ändra fram till jul, utan lov! Jösses.. Men, nu kanske jag kan spara till en riktig semester nästa sommar! Eller till att köpa hus, och jag till och med kan gå till frisören oftare än en gång om året. Ja, stressen över ekonomin har lagt sej. Nu är det bara att ta tag i mina första utv.samtal och riktiga möten med föräldrar. Hjälp!

2 kommentarer:

  1. Grattis vännen!!

    Bra jobbat =)

    puss

    SvaraRadera
  2. Ida? Haha, du skrev aldrig med din bloggadress, så jag googlade och fick upp denna, så jag hoppas jag hittat rätt ;)

    Jag flydde till västkusten i början av juni, så jag har inte varit hemma en dag sedan dess. Kommer hem i slutet av augusti, så är du fortfarande intresserad av bilden så ska jag absolut fota den. Var faktiskt och kollade en dag när jag skulle tåga till Malmö, men då regnaden det så jag tog aldrig med kameran. Men jag hittade potential (?) till en Hässleholmsjärnvägsbild haha.

    SvaraRadera