20100224

5 kommentarer:

  1. Finns så många så jag kan knappt välja :)
    Detta var inget speciellt men jag glömmer aldrig den natten jag sov hos dej på Rosenbäcken, vi låg och skrattade hela natten åt allt och inget. "Härmed döper jag dej till: Carl Hendrik Sjödin". Kommer du ihåg? :D
    Det var mysiga och sjukt roliga tider, ibland längtar jag tillbaka något så fruktansvärt även fast vi tyckte vi hade det skit ;P Vi längtade tills vi hade sambo och barn mm, nu är vi där HAHA fan vad tiden går fort :D Alla tider har sin charm. /Carro

    SvaraRadera
  2. Tveklöst natten på Origo med Lisa och Ida S, jag skrattar fortfarande åt den emellanåt. Helt för mej själv, som ett annat stördo. Eller kanske när vi pluggade i mediarummet och sedan ordnade sponne fest som urartade och slutade i kaos.

    SvaraRadera
  3. Finns så många! Det måste vara alla kvällar vi satt hemma hos dig och tittade på dåliga skräckfilmer och verkligen skrämde upp varandra! Eller bön-kvällen, den kommer jag aldrig. Aldrig att glömma!

    SvaraRadera
  4. är du onykter muhammed? ;) det var en rolig kväll :) annars har vi en himla massa andra bra minnen också, typ resan till sollefteå och när jag ramlar i slowmotion ;)

    SvaraRadera
  5. Oj vi har ju inte känt varandra så jätte länge men kanske första gången då ni kom på middag, då vi skulle laga maten men ni fick ta med er allt haha....men jag ser fram emot måga fler roliga minnen tillsammans med dig! :) Kram

    Och de mysiga OS kvällarna vi haft:)

    SvaraRadera