20100228

dålig uppdatering, men jag har sovit.
sedan jag slutade i onsdags har jag bara kommit hem och sovit. igår när jag var ledig sov jag hela dagen, men paus för träning och jobb. tror jag var lite utsliten?

jag fick lön i fredags. 3000kr. det är inte kul att leva på det när jag ska betala 2500kr till Marcus direkt. vad ska jag göra mer än att jobba hela tiden? det suger verkligen att få lönen månaden efter. man kämpar varje dag, jag var ledig 8 dagar under februari. ändå får jag ynka 3000kr. bättre blir det nästa månad tänker ni, men jag har levt fattigt sedan jag lämnade Skåne i julas. jag orkar inte ha det hängande över mej mer, jag vill ha csn! jag är skyldig Marcus mycket pengar också, han betalar ju allt numera. det suger, S U G E R. vill ni skänka ett bidrag till mej så skriv en kommentar nedan. allt är välkommet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar