20100324

det är ett jävla skit att vara sjuk

jag har ångest.

- för att jag inte jobbar när jag har sagt att jag ska jobba, men jag vet, man kan inte hjälpa att man är sjuk.

-för att jag vill läsa den kursen jag är registrerad på i Härnösand, men jag hinner inte. den är inte registrerad hos CSN så jag kan bara hoppa av, den har inget med utbildningen att göra. men jag vill ju läsa den! faaaaan.

- för att en uppgift i konst ska in på söndag och jag ligger och är sjuk och orkar inte göra någonting. gör jag inte det så ligger jag back sen när CSN ska kolla upp mej. gaaaaah.

- jag måste börja på examensarbetet nu igen, ångest ordentligt.

- jag måste komplettera allt gammalt. det gör man inte när man ligger och tittar på SF-kanalen i två dagar. gör mej frisk så jag kan ta tag i mitt liv!

- jag vill renovera klart lägenheten, det var ju lite kul trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar