20100418

Grattis Sassa och Tor till lille Zeke som kom till världen igår!
Hoppas allt är bra med den lilla familjen.

idag skulle jag tränat med Marcus när han kom hem från fotbollen, men han somnade istället på soffan och vaknade för en halvtimme sedan då jag var klar med middagen. nu åkte han iväg igen, på studiegruppsträff, han kommer väl vid sju-halvåtta. vi går på bio ikväll, för att ta igen all missad tid. så ångesten kommer krypande då jag känner mej som en valross och har INTE tränat sedan i fredags! men jag tror träningen får bli av imorgon efter jobbet istället. ångest ångest ångest.

ida ringde mej idag, vilken lycka! ska träffa henne till veckan, då jag åker till Härnösand efter jobbet. ska bli så kuuul! har en plan för henne, och den låter lockande, ellerhur ida? hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar