20100410

it´s a new day

Igår kväll åkte jag och Marcus hem till Therese. tvillingsystern Angelica var hemkommen från Nya Zeeland, så nu fick jag äntligen träffa henne. det blev en ganska trött/snabb visit så jag hoppas på bättre lycka imorgon.

idag har jag inte gjort så mycket. vaknade och hoppades på att jag skulle få gå till gymet, men jag hade lovat Marcus att titta på hans tränardebut. så halv tolv stod jag och svärfar Per bredvid fotbollsplan och hejade på de 11-åriga pojkarna. tyvärr förlorade de med 6-0. jag åkte hem och gjorde en hallonpaj till min käre sambo.

nu inväntar vi kvällen och vid femsnåret ska vi äta middag ute med Kicki, Per och Erica. och klockan sex smäller After Dark igång sin show på Parken. trevligt!

ja, inga bilder än. dåligt med fantasi, ork och lust. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar